Dračí doupě II právě vyšlo!

Dračí doupě je hra, ve které všichni končí jako vítězové a nikdo neodchází poražený. Jak je to možné? Cílem totiž není vyhrát, ale pobavit se a společně prožít příběh. Jako u filmu. Jako v knize. Jen je to mnohem lepší...

Dračí doupě není karetní ani desková hra, vše se odehrává jen ve fantazii hráčů. Stačí vám tedy pouze kus papíru, tužka a několik obyčejných kostek. Hrát Dračí doupě můžete kdykoliv a kdekoliv – v pokoji u stolu, ve vlaku na sedadle, o přestávce ve škole nebo v lese u táboráku.

Jeden z hráčů se ujme role Průvodce hrou. Pro ostatní hráče připraví zápletku – záhadu, kterou by si přáli rozluštit, hrdinský úkol, který pro ně bude výzvou nebo třeba nebezpečí, jemuž se nečekaně ocitnou tváří v tvář. Zbývající hráči si vymyslí postavy, které chtějí ve hře představovat - to budou hlavní hrdinové příběhu. A jen na jejich rozhodnutích bude záležet, kudy se bude děj ubírat a jak to všechno skončí.

Kostky rozhodují o tom, zda se bude hrdinům dařit a překážky budou překonávat rychle a elegantně, nebo zda bude jejich cesta naopak trnitá a plná úskalí, takže budou nuceni vymýšlet náhradní plány a přinášet oběti na oltář úspěchu. V obou případech však vznikne zajímavý příběh. Každý z hráčů totiž na něm bude mít svůj podíl a proto pro něj bude nezapomenutelný.

Na těchto webových stránkách se toho o Dračím doupěti můžete dozvědět mnohem více. Přečtěte si ukázky z herní příručky, vyzkoušejte si zahrát podle zjednodušené verze pravidel nebo si prohlédněte nejrůznější doplňky a rozšíření ke hře. A pokud se vám Dračí doupě zalíbí, objednejte si pravidla hry v e-shopu nakladatelství ALTAR.

UPOZORNĚNÍ: TYTO STRÁNKY JSOU V TUTO CHVÍLI VE VÝSTAVBĚ. SLEDUJTE JE, NEBOŤ JE BUDEME POSTUPNĚ DOTVÁŘET A ROZŠIŘOVAT.

Prozatím si zde můžete prohlédnout archiv stránek, na nichž jsme průběžně informovali fanoušky o vývoji a vydání hry.

Zranění

Zdravím. Přečetl jsem si pravidla a mám dotaz:
Nikde není uvedeno počítání zranění postavy. Kde to zjistím? Nebo sem slepý?

Po přečtení

Ahoj, já vlastně nemám moc velké výhrady k pravidlům, z hlediska systému jsou velmi zajímavá a jendoduchá, což je opravdu velkým plus především pro začínající hráče.

Píšu jen a proto, že bych chtěl všechny tvůrce pochválit: "Na tohle CZ-RPG scéna čekala. Konečně Fantasy systém, který podporuje dohodu a používání rozumu na jakoukoli událost. Konečně pravidla, která vysvětlují jak hrát a ne jak počítat útok."
Za tohle u mě máte jeden velký palec nahoru a s chutí bych všem dračákistům odkojeným na DrD 1.6 a DrD+ tyhle pravidla předhodil jako povinné výukové čtení, aby se někteří z nich konečně naučili co je to RPG. (a nehráli to jako deskovku s rozšířenými možnostmi PJvsHráči)

Takže díky, Kelghor

DrD2 for ever

Já sem prostudoval všechny příručky DrD+ a musím říct že to je velmi obtížné protože je to upraveno tak, aby se to pomocí výpočtů podobalo realitě. Ale myslím že kamarádi ode mě, jakožto od PJ (z kámošů toho vím o DrD nejvíc já) ocení spíše akční a magické vystupování víc, než složité a nudné vypočítávání útoků. Právě sem si pravidla DrD2 objednal a moc se na ně těšim.

drd

Ahoj,
chci ti jen rict, ze semi libilo tvoje dobrodruzství o trpaslici kletbe. Bylo to fakt promyslene!!

Vďaka za povzbudzujúci

Vďaka za povzbudzujúci komentár!

Hodnocení (?)

Zdravím Vás všechny,
DrD hraji s téměř totožnou družinkou už asi 10 let, takže nás v DrD světě rozhodně nepovažuji za nějaké nováčky. Víceméně celou tu dobu dělám PJe, i když jsem se párkrát taktéž ocitnul "na druhé straně stolu".
Přiznávám, že DrD+ nás naproto minulo a vyjma obálky jsem z něj vlastně nikdy nic neviděl. Pravidla k DrD 2 jsem si koupil v úterý a před chvilkou jsem je dočetl a chtěl bych se s Vámi podělit o své dojmy. Snad to nevadí. :-)

Před samotným vydáním jsem byl víceméně každý měsíc (tak jak vycházely články v Pevnosti) na rozpacích. Zpočátku byl můj postoj odmítavý, ale časem jsem si začal říkat, že "to třeba tak hrozné nebude" a článek tady na webu o dvojici z bestiáře (tuším že vodník a pavouk:-)) mě nakonec přesvědčil ke koupi. Zatím jsme ještě neměli příležitost hru vyzkoušet, jen jsem si cvičně nacházel postavu a nechal ji projít několika cvičnými souboji a dalšími akcemi, abych věděl "jak na to"... Takže za několik týdnů třeba naprosto otočím názor. Teď ale k věci:

Co se mi hodně líbí, jsou povolání. Nejde o nic konkrétního (třeba dovednosti), ale celkově se mi vážně zamlouvají.
Stejně tak koncept bestiáře je velmi pěkný. A vůbec nevadí, že je poměrně krátký, protože mi přijde, že ve "dvojce" rozhodně není problém s tím, si nějakou příšerku vytvořit (nevím, jestli je to původní záměr autorů, jak ulechčit PJ práci, ale povedlo se :-)).
Velkým překvapením pro mě byl systém "naložení a vah" (tak nějak od oka), který naše družina praktikuje již roky. Rozhodně potěší.:-)
A největší plus, nakonec. Osobně se mi z popisů povolání, magie a z bestiáře zdá, že nový svět DrD je více slovanský než ten minulý (ten mi přišel pro změnu spíše anglosasský), což jsem coby student archeologie uvítal.

A teď nějaké ty zápory (i když jak říkám, ještě jsme to nezkoušeli ve hře):
Přijde mi, že vyjma RP hraní a zvlášních schopnostní ras, vlastně volba rasy nemá význam. Když jsem si se starém DrD vybral třeba krolla, projevilo se to tak, že byl od přírody (od naházení) silnější a hloupější, hobit zase obratnější, ale slabší atd., což tady není. Jistě, nic nebrání hráčům, aby si u krolla dali 13 bodíků na Tělo a na Vliv a Duši po jednom, otázkou je, budou-li to dělat. Podle mě dojde, hlavně u začínajících hráčů, k tomu, že budou začínat na statistikách 5/5/5 jen proto, aby náhodou takto něco "nepokazili"...
Dále pak celkově celá Magie mi přijde složitější na pochopení, než tomu tak bylo (možná jen můj dojem). Snad to pak během hraní "přejde do krve".;-)
Bojím se (možná neprávem), že dost hráčů bude díky "neživotovému" soubojovému systému sdělovat úmysly své postavy stylem "Pokusím se ho zabít", nebo tak něco a budou tak činit každé kolo...
Také bych řekl, že ve zbraních jako takových nejsou moc velké rozdíly, ale řekl bych, že po pár hrách tohle určitě přehodnotím.
A nakonec ještě jedna věc. Nejsem žádný PJ-diktátor (doufám), ale bojím se, aby až taková volnost ve hře nebyla hráčům spíše ke škodě než k užitku...

A otázka na závěr, najde si "dvojka" cestu na naše stoly? Rozhodně ji ozkoušíme a rozhodně to bude více než tři hry.;-) Dost možná si z ní vezmu několik podnětů a zapracuji. Upřímně řečeno, po těch letech, se všemi těmi modifikacemi, co jsme s hráči vymysleli, už asi nehrajeme ani "jedničku" v původním slova smyslu.:-)
Nicméně koupě DrD 2 rozhodně nelituji, a i kdyby jsme ho nakonec nehráli, ale vzali si z něj jen pár věcí, rozhodně nám pomůže v tom, abysme se bavili. A to je přece nakonec to hlavní, ne?

S úctou Sardo

P.S. Omlouvám se za délku příspěvku. :-)

Délka příspěvku je v pořádku,

Délka příspěvku je v pořádku, my rádi čteme reakce. (-:

Přijde mi, že vyjma RP hraní a zvlášních schopnostní ras, vlastně volba rasy nemá význam.
Máš pravdu, že mechanicky se rasy zase tak moc neliší (a dávat vlastnosti 13/1/1 rozhodně nedoporučuju, takový kroll by se třeba neuměl vůbec bránit proti zastrašování a po prvním úspěšném protivníkově hodě by se dal na ústup).
Filozofií pravidel totiž je, že je stejně důležité, jak se věci popíšou, jako jak vypadají v číslech (a někdy i důležitější). Hobit si nehodí zraněného krolla přes rameno; kroll se neschová v soudku od piva. Hobitů si nikdo moc nevšímá; zařídit, aby kroll byl nenápadný, už dá slušnou fušku.
Při boji také není velký pravidlový rozdíl, jestli někoho praštíš korbelem po hlavě nebo prohodíš oknem - ale v prvním případě skončí s boulí na hlavě, v druhém venku za oknem. A pokud se boj odehrává ve druhém patře nad kamennou dlažbou, je to už hodně velký rozdíl.

Bojím se (možná neprávem), že dost hráčů bude díky "neživotovému" soubojovému systému sdělovat úmysly své postavy stylem "Pokusím se ho zabít", nebo tak něco a budou tak činit každé kolo.
S tímhle jsme se setkali i v testech. Tenhle postup má pro hráče dvě velké nevýhody - jednak je to nuda (-: , a druhak to nefunguje tak dobře, jak by se mohlo zdát.

Každý, kdo může, se totiž bude snažit vyčerpat, když je alternativou smrt. Nepřítel tak nejspíš vypotřebuje všechnu sudbu, kterou má k dispozici, a do té doby hráči nedosáhnou žádné výhody. Nepřítel se ale nemusí vyčerpat, když se dokáže s porážkou smířit - pokud je například "jenom" zatlačený do kouta nebo přijde o zbraň. Když se to navíc vhodně zkombinuje s manévrem lstivě, protivník se snadno během jednoho kola přiblíží porážce víc, než za dvě kola "zabiju, zabiju".

zdvojené stránky

ahoj,
v knížce mám dvakrát stránky 225 až 240. Nikde jsem se nedočetl, že by se to někomu dalšímu stalo. Máte s tím někdo zkušenost?
anansi

re: Zdvojene stranky

Tohle se obcas pri vyrobe stane, kniha se sklada z archu po 16 strankach (tedy tahle kniha(, takze kdyz stroj vezme nedopatrenim misto jednoho urciteho archu dva, razem je v knizce tech 16 stranek dvakrat.
Muzes si ten vytisk samozrejme tam, kde jsi ho koupil, nechat vymenit za jiny, bez zdvojenych stranek.

Chyba tisku

Mě se zase stalo, že mi v knize chybi stranky od strany 241-257

Chybějící stránky

I to se může občas stát, reklamuj to u prodejce, měl by ti ji vyměnit.

dobry den chtěl sem se zaptat na par věcí

jak sem si to tak četl tak nikdy není psano jestli postavy mužou nosit jen nejake zbraně je tomu tedy tak nebo oprasvdu mohou všichni nosit všechno

Všetci všetko

Ahoj,

Naozaj je to tak, že môžu všetci nosiť všetko, a dokonca to aj vedia používať - takže potulný mastičkár kľudne môže so sebou vláčiť obojručák a biť ním ľudí po hlave, akurát ak nemá úrovne bojovníka, nebude s ním príliš dobrý :)

Poděkování

Konečně jsem se dočkal a i u nás v krámu DrD II je. Jsem hrozně z celé knihy nadčený de vydět že se nejaký zkušený tým znovu pustil do práce. A celý výsledek je úžasný. Obdivuji že takřka vše z klasického DrD se posunulo do ústraní. Do takového experimentu asi nebylo lehké proniknout. Moc hezky se to celé čte a budu se těšit na další knihy (pravydla). I když chtělo by to knihu s nějakými nestvůrami (v knize jich zase tolik není) něco jako byl bestiař ale na to je ještě asi čas. Takže já vám moc děkuju za vaše povedené dílo !!

Vďaka

Tešíme sa, že sa ti knižka páči. Že je priložený beštiár trochu krátky vieme, potrebovali sme ale na obmedzený počet strán dostať veľmi veľa rozličných vecí. Poteším ťa, že sa v tomto ohľade niečo chystá - nie úplne knižka, ale... no veď uvidíš :)

Těším se !

Knihu ještě tedy úplně dočtenou nemám ale koukám že se budeme moci těšit i na další propracovaná díla. Nebudeme to asi více rozpitvavat aby něco nevyšlo dříve na povrch než by mělo. Bohatě mi postačí vědet že se pro nás neustále připravuje něco nového. Budu se tedy těšit i na nové potvory do příběhu. Hodně štěstí v dalším úspěšném pokračování takovýchto knih.

drd2-správná cesta nebo druhé DrD+ ?

Tak jsem včera (Pátek) dostal nové DrD2. A nevím... Už jsem si dost pročetl a říkám si, zda se Altar zas nesekl stejně jako u DrD+ (to taky mělo být nástupce DrD 1.6, ale nestalo se tak). Na první pohled to vypadá dobře, ale nevím. Do ruky se vám dostane tlustá kniha (netuším, kdo ji má přelouskat a nejsou zde žádné záložky - a že by se hodily) a je dost těžké se v ní vyznat (všechny stránky hnědé, hned na začátku vás odkazují na stránky po celých pravidlech, nic nejde vyndat)? Navíc je nelogicky vše spojené v jednom a tak pravidla PJ (dnes průvodce hrou)ani nejsou samostatně (a chudáci, co PJ nikdy nebudou dělat, ale pravidla pro něj budou muset věčně tahat).
Pokud se do pravidel člověk podívá, tak je to něco jiného než 1.6 a nikde pořádně nic (tedy žádná čísla, žádné pravděpodobnosti). Jelikož přes 12 let dělám PJ, tak mě tyto věci chybí (např. šance nalezení dobře ukrytého pokladu či rozluštění rébusu). Neříkám, že vše umím, ale hodně věcí bylo fak vymakané časem (jako hráč jsem začínal už někdy kolem roku 1995) a v těchto pravidlech mi chybí. Kromě toho mám vytvořený celý svět a nevím, zda se dá převést na nový systém (spíše ne, protože ani v našem světě nic nefunguje tak, že i když se zcela vyčerpám, tak se mi vše povede).
Taky si myslím, že zastavit vývoj DrD na deset let a doufat, že všichni přejdou na DrD+ byla chyba (klidně se lidé z Altaru ozvěte, ale tenkrát jste to tak prezentovali). Chybí mi moc věcí a upřímě - vytvořit novou postavu podle starých pravidel bylo mnohem lehčí. Měli jste vše na jednom místě, ale v nových pravidlech skáčete asi na deset míst (toto je ale asi pocit jen PJ).
Peníze jsou jen groše a haléře. Kde jsou ty doby, kdy byly zlaťáky, stříbrňáky a mědáky? Co to bylo za srandu, když dobrodruzi našli 5 000 měďáků a když si to přepočítali, tak to dělalo 50 zlatých. Ale jak to odnést a směnit? Vždyť 5000 mincí dost váží a i statný barbar měl s odnesením velké problémy!
Také se dost často vyskytuje zmatení pojmů – v klasickém drd je válečník a rozvětvuje se na bojovníka a šermíře. Ve dvojce je ale nejdříve bojovník a pak teprve válečník. Proč?
Ale nehezkých dojmů bylo dost a také tu jsou pozitiva. Mnohým se líbí obrovská volnost proti klasickým pravidlům. Pro hráče samozřejmě +, ale pro PJ bude příprava kvalitního dobrodružství těžší. Také je zde pravidlo pro "strach". V 1.6 sice něco naznačené bylo, ale těžko se s tím pracovalo. Možná jsou to drobnůstky, ale i pro lidi co zůstanou u 1.6 (a že jich nebude málo) zajímavé.

Sám jsem zvědavý, zda se dvojka ujme, sám mám ale jasno - u mě ne! Ale pár věcí si z nich vezmu a hra bude zas o něco větší sranda (ale to už je teď - zvlášť když dobrodruzi dvě hodiny prochází podzemí a pak se kouzelník obrátí na hraničáře kde že má psa? A hraničář se zamyslí a najednou mu dojde, že mu u vstupu řekl "sedni" a pak už nic:-)))))

Bojovník, válečník a peníze

Bojovník bojuje a válečník válčí. Válka je víc než boj. Jednoduché.
K penězům: asi sis knihu špatně přečetl, ale existují i takzvané zlatky.

To, co jsi napsal, vypovídá o

To, co jsi napsal, vypovídá o jediném: jsi špatný PJ. Hledat hned nějaké pravděpodobnosti, to neumíš proces hledání rozvážit vlastním rozumem?

Par vět od nakladatele

říkám si, zda se Altar zas nesekl stejně jako u DrD+ (to taky mělo být nástupce DrD 1.6, ale nestalo se tak)
DrD+ nikdy nemělo být nástupcem DrD 1.6, od začátku bylo vyvíjeno a deklarováno jako komplexnější systém pro hráče, kterým přestane jednodušší a příliš svazující DrD vyhovovat. Tj. od začátku bylo zamýšleno, že DrD+ bude existovat vedle DrD 1.6, o čemž svědčí i to, že ALTAR nadále DrD 1.6 dotiskoval (a že po vydání DrD+ dokonce vyšla ještě i DrD 1.6 edice E).

Taky si myslím, že zastavit vývoj DrD na deset let a doufat, že všichni přejdou na DrD+ byla chyba (klidně se lidé z Altaru ozvěte, ale tenkrát jste to tak prezentovali). Nikdo z ALTARu to tak nikdy neprezentoval, ostatně pokud bychom chtěli, aby co nejvíc lidí přešlo na DrD+, především bychom už daleko dřív ukončili vydávání DrD 1.6. Což se ovšem nestalo, viz výše.
Kromě toho vývoj DrD nebyl "zastaven na deset let" - po vydání DrD 1.6 v letech 2001-2002 (kdy jsem navíc prohlásil "je možné, že v dalším desetiletí vznikne opět nějaká nová verze DrD, ale s největší pravděpodobností ji vyytvoří někdo jiný než stávající spoluautoři") se ještě nová verze pár let uhlazovala až do podoby edice E. Nicméně už v druhé polovině minulého desetiletí bylo jasné, že při zachování stávajících herních mechanismů se DrD 1.x už celkem nemá kam vyvíjet, že by šlo jen o v podstatě kosmetické úpravy. Proto jsme se rozhodli vývoj DrD 1.x zcela ukončit a jeho vydávání posléze zastavit. A stáli jsme tím pádem před rozhodnutím, zda nechat vytvořit nové, konzistentní jádro systému, s jednotnými vyhodnocovacími herními mechanismy, a snažit se pak na něj napasovat existující "omáčku" zvláštních schopností, magie apod. Anebo nechat vytvořit hru úplně novou, nezatíženou tou hromadou nedostatků, které si DrD 1.x s sebou neslo od svého vzniku, či se na něj nabalily s pravidly pro pokročilé a pro experty. A vytvořit ji tak, aby bylo aspoň do jisté míry možné "transformovat" postavy z DrD 1.x do DrD II. Zvolili jsme druhou možnost a jsem přesvědčen, že to byla správná volba.

Jak převést svět?

Zkusím říct to, co Peekay, ale jednoduššími slovy:

Pravidla DrDII neříkají, že pokud se vyčerpáš, tak dokážeš VŠE (tedy i nemožné). Pouze říkají, že pokud se vyčerpáš, tak dokážeš cokoliv, co je v Tvých silách. A co je v Tvých silách, to buď určí Průvodce nebo se o tom usnesete společně (podle toho, jaký si vyberete způsob rozhodování ve sporných situacích). Takže pokud se rozhodnete, že tohle prostě v dané situaci postava nemůže dokázat, tak si neháže ani se nemůže vyčerpávat.

Znamená to, že pokud se chce někdo pokusit o něco ujetého, na co postava určitě nemá, tak místo, aby mu Průvodce stanovil nějakou minimální pravděpodobnost a věřil, že to prostě nepřehodí (jako ve starém DrD), tak mu prostě musí na rovinu říct: "Myslím si, že tohle je pro postavu nemožné."

Svět tedy může fungovat tak, jak jsi zvyklý a možnosti hrdinů jsou omezené tím, jak si danou situaci společně představujete.

Len jedna drobnosť

Ahoj,

V prvom rade vďaka za dojmy!

Na mnoho vecí nemá zmysel reagovať, pretože vyplývajú zo skutočnosti že DrD II je nová hra, s úplne inou hernou aj designovou filozofiou ako DrD 1.x či DrD+ (z toho vyplýva napríklad absencia pravdepodobností v tvrdej, tabuľkovej forme), preto len zareagujem na jedno:

"Kromě toho mám vytvořený celý svět a nevím, zda se dá převést na nový systém (spíše ne, protože ani v našem světě nic nefunguje tak, že i když se zcela vyčerpám, tak se mi vše povede)."

Princíp, že existujú rozličné náročnosti akcie, a jedna z nich je "nemožná", tam fakt nie je pre srandu. Celkovo DrD II pracuje s konceptom "herná realita je nezdieľnou súčasťou tvrdých pravidiel" omnoho viac, ako si zvyknutý z predošlých hier.

Černý Rytíř

Nevíte kdy DRD2 dojde do černýho rytíře, psalo se tu, že na konci týdne ale ještě nic nepřišlo a já sem napnutej jak kšandy.

Už je tam

Hráči reportujú, že prvá várka už dorazila.

Jak je to s bonusy

Dobrý den.
Pravidla mi přišla již ve čtvrtek (objednával jsem hned první den, kdy to bylo možné).
Nejsem si jistý jak to bylo s bonusy a nikde to nemůžu najít. Mám pocit, že něco bylo za každý 13tý výtisk (mám tam číslo 39, takže to by sedělo), jen si tím nejsem tak úplně jistý a hlavně nevím, co to bylo. Kde bych se to mohl dozvědět?

Bonusy

Ahoj,

je to tu, v ozname o začiatku predpredaja. Výsledku sú okrem iného v tomto poste.

SUPER

AHoj

Zatím jsem pouze na začátku pravidel, konkrétně něco kolem 40 strany ale už jsem přečetl začátky tvorby postavy, rozdělení povolání a prozatím musím říct, že mě to pohltilo naprosto celého. Je to bomba a já du pokračovat ve čtení, doufám, že mě časem mé nadšení nepřejde a právě naopak bude stále stejné, nebo ještě větší.

Prozatím 5/5. Další hodnocení zítra :D

Vďaka

Vďaka za povzbudenie a dúfame, že po prvej hre sa bude nadšenie už len ďalej stupňovať :)

Překlep

Ahoj, DrD2 mi v pátek dorazilo, jsem z něj nadšený! Díky za skvělou práci.

Ještě jsem neměl čas si pročíst úplně všeho, ale co mě trklo hned do očí na straně 5 je drobný překlep - "Musíme dál", křikl mísato toho.

Mějte se fanfárově, už se nemůžu dočkat, až si dvojku zahrajeme :-)

reakce na drd 2

dobrý den,
nevím, kam mohu poslat svůj komentář k drd2? může mi někdo poradit. Už jsem si toho přečetl dost a chtěl bych se podělit o dojmy.
díky,
Ardo300

Miesto na reakcie

Ahoj,

Dobrým miestom sú oficiálne fóra DrD II na RPG Fóre. Ak sa chceš podeliť o dojmy z knižky, dobrým nápadom je okomentovať anotáciu či podeliť sa v téme minirecenzie.

Doručení

Ahoj, já pravidla objednal už 21.6., zaplatil jsem je předem a mám je doma od včerejška (28.7.). Moc těm, kteří čekají na zásilku asi psychicky nepomůžu, když vám povím, že to vážně stojí za to. Je to fajnové počtení a těším se, až si to budu moc s někým zahrát. Takže - máte se na co těšit. Pevné nervy při čekání a příjemně prožití víkend přeje Kufi.

Dodání

Chjo, tak dneska zase nic, tak snad už konečně v pondělí. A to to mám objednané od 3.7. :(

Na ceste

V utorok, stredu a štvrtok sa odosielali predobjednávky, takže už to určite je niekde na ceste.

Posílání objednávek

Je jisté že pošlete předobjednané knížky. Jen by mě zajímalo zdali posíláte podle data objednání nebo podle abecedy, abych měl představu kdy to asi příjde.

Vím že do konce týdne, ale nemůžu se dočkat až si začnu pročítat :)

Objednávka

Ahoj,
Je nějáká šance, že mi knížka příjde do konce týdne, když jsem si ji objednal 25.7 ? :)
Díky

Re: Objednavka

Pokud jde o objednávku na dobírku, tak bohužel šance není - dobírky z tohoto týdne zatím čekají ve frontě za dřívějšími objednávkami, kterých bylo opravdu obrovské množství a teprve dnes skončí jejich expedování.

e-book

Mám otázku - je, resp. bude možné si zakúpiť pravidlá aj vo forme e-booku?

Predbezne nie, v buducnosti mozno

Na Gamecone padla táto otázka z publika a predbežná odpoveď je, že v tejto chvíli nie, ale táto možnosť rozhodne nie je zahodená. Zrejme bude závisieť od predajnosti.

SKVĚLÉ

Skvělé, úžasné, že jste to dotáhli do konce. A musím se přiznat, že jsem ani nevěřil, že to zvládnete ve slíbeném termínu. O to větší pochvalu, dík a hold si vy všichni zasloužíte. Těším se jak malé děcko, až zabořím nos mezi stránky.

Ještě jednou díky za novou hru i prezentování během vývoje a otevřenou diskuzi, čímž jste si jen přidělali víc práce oproti občasnému zveřejnění nějaké kusé informace.

Držím palce a přeju aspoň 5 vyprodaných dotisků.

Vďaka

Ďakujeme, a dúfame, že sa po prečítaní knižky spokojne oprieš v kresle a povieš si "naozaj splnili všetko, čo počas vývoja sľúbili" :)

Karneval

Zdravím,
Chtěl sem se zeptat, když jsem kupoval pravidla přes internet a to 13.7.
Kdy mi pravidla dojdou? A jak zjistim, jestli sem ziskal nejaky bonus ci ne ? :)
predem diky za odpoved

Čoskoro!

Ahoj,

Knižky pôjdu na poštu v priebehu zajtrajška, do konca týždňa by mali byť vo vašich schránkach :)

Kamenný obchod

Půjde Dračí Doupě koupit i v kamenném obchodě? V Praze? Kde?

Cerny rytir

V Praze by to melo byt v Cernem Rytirovi koncem tydne.

DOBRODRUŽSTVO

Dobrý deň, chcel by som sa spýtať, či sa budú vo vydaní DRD 2 nachádzať aj dobrodružstvá ktoré mali byť určené testerom hry, konkrétne Nezbedná manželka a Perlík vzpoury? Ak sa tam nenachádzajú, sú niekde zverejnené alebo ak by ste mohli a boli takí dobrí a poskytli by ste mi ich:) čisto na DRD účely :)?

Perlík vzpoury je v príručke

Perlík vzpoury je v príručke uvedený v podobe kostry/nástrelu. Nezbedná manželka v príručke nie je, ale plánuje sa zverejniť na webe.

V príručke je tiež kompletné dobrodružstvo Návrat do Bílého hradu, ktoré je o niečo dlhšie než sa odohrávalo na Gamecone 2011.

Pj

Zdravím.
drD2 mám předobědnané a jsem celkem zvědav jak je to vyřešené s Pj pravidly. To je jedna kniha pro vsechny ?

Ano, jedna kniha pre všetkých

Áno, je to jedna kniha pre všetkých (320 strán), teda žiadna Príručka pre začiatočníkov a separátna príručka pre pokročilých, či expertov, žiadne delenie na povolania a príručka PJ -- všetko je v jednom, samostatné.

a ha

A ha . takze si budem pravidla mezi nami pujcovat .. myslim mezi Pj a hraci kdyz teda Pj nebude mit vlastni ...... NO bude to zajmave uz se tesim az si to vyzkousim :)